I dag feiret vi bursdagen min på indisk resturante.

Ja vi feiret bursdagen min på en kjempefin indisk restaurant, har ikke bursdag før i morgen men vi tok den i dag for det passet seg slik.

 

Mange spennende smaker og fine farger  veldig innbydende og godt, jeg har aldri spist indisk før og det frister til gjentagelse.

 

 

Forretten var en hvitløk og kongereke suppe den var og er helt vidunderlig herlig .

 

Så var det  hovedretten som jeg ikke husker navnet på, mye forskjellig kjøtt kylling og noen pølser som var helt himmelsk god.

 

 

Desserten var en helt vidunderlig god sjokolade is, det var og er en vidunderlig god avslutning på ett herlig treretters middag.

 

Men du nå er jeg faktisk så trøtt at nå sier jeg bare god natt og avslutter innlegget her.

 

Lag dere en kjempefin kveld og en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit .

34 kommentarer
      1. Ja det var en kjempefin bursdagsfeiring med god mat og godt selskap. Nå er det langt på natt og venter på toget hjem til Kongsberg på Gardermoen nå.

        Lag deg en kjempefin dag når den starter.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det vaŕ kjempegodt det var indisk mixed grill. Nå sitter jeg og venter på toget til Kongsberg på Gardermoen.
        Kan bli en lang natt, men har hatt en kjempefin tur.

        Ønsker deg en kjempefin kveld,god natt.
        Klem fra meg til deg.

    1. Så flott at du har vært ute og spist mye godt og fått feiret bursdagen din. Indisk mat er fargerik og med gode smaker. Men ser du sitter med tykk genser på deg inne. Er det kaldt der nå. Men nå kan jeg gratulere deg med dagen din og samtidig ønske deg en fin flyreise hjem igjen..Godt og se at du har hatt det fint på ferie. God klem til deg. 💐🌼🎂☕️🎉

      1. Ja det var en kjempefin bursdagsfeiring med god mat og godt selskap og ja den indiske maten er så fargerik og velsmakende. Ja det var litt kjørlig den dagen og det kom en regnbyge da vi satt og spiste.

        Det var en fin flytur til Gardermoen,nå sitter jeg og venter på toget til Kongsberg.
        Tusen takk skal kose meg med litt vin når jeg kommer hjem.

        Klem fra meg til deg.

    2. Gratulerer med dagen! Så fint at du har kosa deg ute i går kveld med god mat. Ønsker deg en god tur hjem. Klem til deg fra meg.

      1. Tusen takk, vi koste oss ute på formiddagen mens vesla var på skolen med god mat.

        Nå er jeg hjemme igjen og det var is kaldt her inne var bare 7 grader inne så fys av meg, nå har jeg fått temperaturen opp i 11 grader så det blir varmere etter hvert .

        Lag deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Ser ut som du har hatt det kjempefint på ferie og kost deg masse. Gratulerer så mye med dagen, Aud Marit!

      1. Jeg har hatt en kjempefin ferie og kost meg masse, tusen takk for det har kost meg veldig i dag var rart og reise hjem og det var veldig kaldt her i Norge.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    4. Gratulerer så mye med dagen din i dag 😀🌹 Ønsker deg en fin dag, og det så ut til å være en veldig koselig feiring i går ☺️
      Nyt dagen din! Bursdagsklem 🥰🥰

      1. Tusen takk jeg koste meg veldig i solen i dag, ja jeg koste meg veldig i går på indisk resturante.

        Ja jeg nøt dagen til siste slutt for å si det sånn.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    5. Nå har du ihvertfall bursdag🙂 gratulerer så mye med dagen din, håper den blir riktig fin 🙂🎉

    6. Indisk mat er bare så kjempegodt!
      Gratulerer så masse med dagen, ønsker deg en superfin dag! Klem fra meg til deg!

      1. Ja indisk mat var nytt for meg men så kjempegodt og så fargerikt.

        Tusen takk og dagen i går ble kjempefin med sol og varme.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    7. Så koselig med en skikkelig bursdagsfeiring dagen før dagen! Gratulerer så masse med dagen din idag, Aud-Marit! Kanskje er du allerede på vei hjem til kulda, men…..! God bursdagsklem fra meg <3

      1. Ja det var kjempekoselig bursdagsfeiring, tusen takk flyet hadde ikke lettet enda når du skrev denne kommentaren for flyet var forsinket på vei hjem. Nå er jeg hjemme igjen og fyrs så kaldt det var inne når jeg kom hjem, hadde ikke på noe strøm da jeg reiste for jeg skulle være for lenge borte så lenge.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    8. Gratulerer med dagen Aud-Marit.
      Ser ut som dere hadde en hyggelig feiring.
      Godt og se at du koser deg og smiler.
      Ha en fin dag videre.

      1. Tusen takk ja det var veldig hyggelig, takk jeg koste meg veldig på hele turen nå er jeg hjemme i kalde Norge. Dagen har vært slitsom men fin i dag også.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    9. Gratulerer med vel overstått!

      Så kjekt å se bilder av deg og at du har kost deg slik <3

      Klem fra meg

      1. Takk så mye Vibeke.

        Jeg koste meg veldig på turen og bildene av meg ble tatt av hun som jeg var på besøk hos er litt vanskelig og få tatt bilder av seg selv når jeg er alene haha ja det syntes i alle fall jeg det er.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg