I dag er det den såreste dagen i året, jeg er vel mor selv om barna ikke bor hos meg.

 

 

 

 

Det er mange med meg som har en sår dag i dag, ikke har jeg min egen mor lenger å jeg har da født to barn selv men de bor ikke hos meg men begge disse to tingene må jeg bare leve med. Skal ikke skrive så mye om det, men her skal en ikke feire noen ting skal bare se på tv og se om det blir en tur eller ikke.

 

En ting er godt ved disse dagene som er merkedager for mange, det er i allefall en merkedag for handelsstanden for de tjener gode penger både på morsdag og valentiner dagen jeg har i allefall ikke brukt ei krone og ingen har brukt ei krone på meg heller så på meg har de ikke tjent ei krone.

 

Har nok med å holde hode over vann hver eneste dag, men nok om det skal ikke sutre mer om denne dagen.

 

Ønsker alle mødre en riktig god dag, kjæreste par også.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

13 kommentarer
    1. Hei Aud-Marit 😊 Prøv å ikke bry deg om denne dagen. Selv har jeg aldri giddi å feire verken valentinsdag eller far-/morsdag med gutta mine. Det eneste jeg har gjort i dag er å kjøpe med to fastelavensboller til meg og sønn min, selv om jeg ikke skjønner hvorfor jeg gidder, ingen av oss syns bolle med krem er noe godt 😄 Nå gleder jeg til det blir litt mildere ute, selv om det er flott å gå tur i kulda også. Ønsker deg en fin kveld!

      1. Jeg har aldri feiret disse dagene for meg selv, men min mor var av den gamle skolen så der måtte det kjøpes gaver både til morsdag og farsdag. Men jeg har ikke brydd meg noe om det, ikke faste laven heller liker ikke krem å boller kan en spise når som helst.

        Ja det blir mildere og snøvær det er i allefall det som ble meldt nå på værmeldingen, så blir det vel enda mildere å regn å hålke som er vanlig Norsk vinter. Det er noe jeg ikke ønsker.

        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg synes morsdag er viktig å markere. Min mor fikk en svær bukett tulipaner og nybakte fastelavnsboller på døren i dag. Hun ble kjempeglad. Etter at pappa døde har vi tatt over tradisjonen med blomster på morsdagen – synes ikke man automatisk skal blåse i disse dagene.

      Kunne vært interessant å vite mer om hvorfor du mistet omsorgen for barna dine. Kanskje det hjelper å skrive om det? Bare en tanke.

      1. Her blir det ikke skrevet mer om hvorfor barnevernet overtok omsorgen for mine barn, for jeg vil ikke eksponere barna offentlig sånn er det bare.

        Når min mor levde så feiret vi morsdag og fastelaven, men jeg gidder ikke å bruke penger på å feire meg selv det gjør jeg på min bursdag så det får holde.

        1. Du misforstod meg nok litt nå for jeg mente ikke at du skulle utlevere noen. Men da er det nok lurt å ikke gi leserne dine små hint og stikk om at du har barn men at du ikke får ha de boende hos deg. Da blir det lett spekulasjoner.

          1. Dette syns jeg var frekt sagt! Det eneste som kan skape spekulasjoner er når noen ikke klarer å holde truten om ting de har hørt og lest. Aud-marit velger selv hva hun vil skrive, da er det opp til oss å respektere det hun IKKE vil fortelle om. Vi må tåle å høre at folk har barn i fosterhjem, uten at vi skal vite hvorfor.

            1. Ja hun gikk over min grense når det går på mitt private jeg kommer ikke til å skrive noe om hvorfor barna ikke bor hos meg, for det mener jeg er en privat sak ikke offentlig sak.

              Å tusen takk for en så fin og støttende kommentar.

          2. Det er jeg ikke enig med deg i Helene. Hun må kunne skrive små ting om barna sine uten å fortelle hvorfor de er under bv. Synes AM har en fin holdning til det med bv. Hun forteller åpent at de er i fosterhjem uten å bebreide bv eller fortelle hvorfor de er der. Så får vi heller si til nysgjerrigheten vår at det har ikke vi noe med.

    3. Hei Aud Marit.

      Støtter deg med alt jeg har. Vi, leserne dine har ingen rett på å få vite noen om dette.

      Klem fra Lise 🙂 Ønsker deg en god natt 🙂

      l

      1. Takk for støtten nei dette ble litt for privat for meg å skrive om, har en personlig blogg ikke privat der går grensen.

        Ønsker deg en riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg