Hvorfor savner folk dette sydenlivet når vi har syden temperaturer i Norge.

 

 

 

Ja jeg forstår ikke hvorfor folk hyler og skriker om at sydenferien må avlyses, det er jo sydentemperaturer her hjemme om dagen. Ja til og med jeg har vært på min faste badeplass her ved elva i byen vår, helt alene som jeg pleier og det er jo bra i disse korona tider som vi er i nå.

 

Jeg vil bare si til dere alle som skal ut på sjøen med båt stor som liten bruk flytevest eller redningsvest, for når uhellet er ute så er ingen skånet for den store sjøen .Det er faktisk mange voksne menn som mener de er herre over sjøen, men når du først faller ut av båten og havner i sjøen så er du bitteliten i det store våte elementet og har ikke så mye å melle hvis ulykken først er ute.

 

Det har jo vært nok drukning til nå i år så tenk dere godt om og bruk vest, hvis du skal være uheldig så holder den deg flytende og du kan kanskje overleve ulykken.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Det er til og med “sydentilstander” i Trøndelag nå. Vi smiler og nyter sola! 😀

      Ja, viktig med vester ute på sjøen!

      1. Ja jeg har sett noen videoer fra Trønderlag har familie der. Her er det faktisk for varmt.

        Ja det er veldig viktig å bruke vest ute på sjøen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg