Hvorfor er livet så vanskelig, ja det er ett spørsmål jeg spør meg selv om hver dag.

 

 

 

Ja dette er ett stort spørsmål som kommer til meg hver eneste morgen, og jeg finner aldri et svar som gir mening i det hele tatt. Hva har jeg og klage over som har tak over hodet og vann i springen, men det er dårlig med mat i fryseren og kjøleskapet men det er jo noe jeg er vant til så det er ikke noe nytt for meg. Så lenge jeg har knekkebrød, og noen supper så overlever jeg til om mandagen, har kaffe og da er dagen reddet for min del dette skrev jeg ikke for at noen skal syntes synd i meg for det er det ikke. Brukte siste rest av det jeg hadde på konto i går hos øyenlegen, det var en undersøkelse jeg måtte igjennom og får svar fra den om to uker får bare håpe det ikke er noe galt nå for nå har jeg fått nok av vanskeligheter.

 

Har også mye å være glad for, men det er lenge mellom hver gang jeg er glad.

 

Dette innlegget er ikke skrevet for å be om noen almisser, jeg måtte bare få ut litt frustrasjon sånn er det bare.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

4 kommentarer
      1. Det håper ikke jeg heller var en kul bak øyet han så på bildene, er på venstre det dårligste øyet mitt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Hei
      Jeg legger meg og våkner hver dag til de samme tankene.
      Sønnen min går 1 år på videregående og må bo på internat, der er det heldigvis mat inkludert i prisen, men når månedsleie der er mer en borteboerstipend, så går det hardt utover det lille han får i tilleggsstipend. Han kommer hjem hver helg og da er det bare å legge hode i bløt for å få til noe godt han kan få spise og kose seg med. 2 good 2 go har vært løsning ofte . Ha en god helg 🙂

      1. Ja det er ingen god tanke å ha. Disse prisene som skole elever betale for å bo, godt maten er inkludert i skolepengene han må betale hver måned. Jeg bruker også to good to go der er det mye godt i de posene, og det som ligger i 50% kjøla og hyllene.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg