Hva skal en gjøre i dag da?

 

 

 

 

Dette er det store spørsmålet jeg stiller meg selv hver dag når jeg står opp, ikke veit jeg hva dagen bringer så en får ta det som det kommer. Får håpe jeg finner på noe for det er jo bare jeg som må finne ut av det, men det å gå en liten tur ut i det kalde fine været etter hvert nå er den nede i 15,5 – grader så da er det levelig å gå ut. Da jeg sto opp så var det -19 og det var veldig kaldt, ellers så får man ta dagen som den kommer og gjøre den til min så får en se hva som kom ut av den når kvelden kommer er jo ikke noe annet å gjøre.

 

Den blir sikker bra men ikke så veldig spennende, man må gripe de gode tingene å prøve å finne noen lykkelige stunder for det har det ikke vært så mye av for min del. Men når solen står høyt der oppe på himmelen og smiler til deg så prøv og smil tilbake, for min del er det stort sett bare solen som smiler til meg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Er kommet hjem, og det gikk bra. Tannen var infisert, og han satte sprøyta, det er sprettet opp og sydd. Tannen kan ikke reddes så han trekker den nok i neste uke. Skal tilbake da. Har fått Paracet så jeg kan ta om det gjør vondt. Hos meg regner det, og det var tidvis sørpete og glatt. Håper du finner ut hva som gjør dagen din positiv og fin, og når sola skinner da er det deilig og være ute. God fredag til deg og klem fra meg.

      1. Godt at det gikk bra.

        Kjedelig med regn og glatt ute, glad at det ligger snø og er kaldt ute. Å ikke minst deilig med solen som var framme i hele dag, har vært ute å godt tur i dag det var deilig.

        Ønsker deg en kjempefin fredagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Det er kaldt nå ja. Vi har minus 10 grader i dag, og det biter i kinnene. Vil heller ha et slikt stabilt vær enn regn og slaps slik at det blir is- og holkeføre. Da er det skummelt å gå.

      Når det er så kaldt er det godt å fyre i oven 🙂

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Det er deilig når det er kaldt og solskinn, blir vanskelig at å kjedelig når det blir regn og hålke føre jeg kaller det rævføre.

        Her i huset er det bare elektrisk oppvarming, vi har ikke pipe en gang så vi får ikke fyret med ved. Blir ikke samme varmen av elektrisk enn ved fyring å det er jo nå mye dyrere.

        Ønsker deg en kjempefin fredagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Stiller meg selv det spørsmålet hver morgen jeg også. Det er ikke alltid like lett å finne på noe å gjøre, ønsker deg masse lykke til og håper det står bra til med deg 🙂 Ønsker deg en riktig fin fredagskveld og en god helg

      1. Nei det er ikke enkelt å finne på noe å gjøre, her kan man vel si at det går sånn passe om dagen.

        Ønsker deg en kjempefin fredagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg