Hva jeg enn skal gjøre nå, legger jeg til side for nå skal jeg ned til elva og bade.

 

 

 

 

Dere leste riktig i dag så smelter jeg vekk uansett hva jeg gjør så nå skal jeg legge alt jeg skal gjøre til side, for nå skal jeg gå ned til elva og bade på min helt egne badestrand det er bare meg og det våte element som er til stede. Ja det kan jo hende det svømmer en and forbi med sine fire unger fra i år, det er bare så vakkert å se dem svømme forbi og så kan jeg svømme litt også og få avkjølt meg litt det skal bli deilig.

 

En ting er sikkert jeg gleder meg til vinteren, jeg er ett vinterbarn som ikke er så glad i varmen det har jeg aldri vært. Men så lenge sommeren er her så lager jeg meg is av vannmelon det er så utrolig godt, bruker slike former som jeg brukte til å lage saftis til barna da de var små og bruker vesken av en vannmelonen og setter dem formene i fryseren i noen timer så får du en veldig god is så det er bare å prøve. Jeg kan faktisk anbefale deg er en sund og god is til deg og barna hvis du har noen da, veit ikke om du har barn så kan du jo nyte den selv. Å nyt den med god samvittighet, er jo så sund vannmelon består av vann med smak.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

 

4 kommentarer
    1. Is av vannmelon eller annen melon må da smake godt. Hm,jeg har noen former som jeg kan bruke. Får huske på det og kjøpe inn å ordne meg egen is å ha når jeg en gang får sol og varme. Godt med en avkjølende bad. Lang gåtur men du får en forfriskende bad. Kos deg med helgen. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er også veldig godt med en blanding av vannmelon og honningmelon. Skulle ønske jeg kunne sende noe sol og varme herfra for her er det for varmt.

        Ja det var en ganske lang gå tur men det var jo en fin overraskelse, det var deilig med ett avkjølende bad men måtte ta en kald dusj når jeg kom hjem.

        Ønsker deg en god kveld og helg.

        Klem fra meg til deg.

    2. Vi kan bytte hjemby 😁 her i Tromsø er det 11 g og skikkelig drittvær! Skulle gjerne tatt et bad i en elv.

      Været får man ikke gjort noe med, men en fin dag kan man lage seg likevel😊

      Ønsker deg ei fin helg.

      1. Tror jeg holder meg her jeg er jeg er litt langt å gå opp til Tromsø syntes jeg da. Men har du ferie så er det jo bare å ta den sørover da vel haha.

        Nei været får vi ikke gjort noe ved, ja en kan jo lage seg en fin dag likevel.

        Ønsker deg en kjempe helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg