Hva har jeg gjort i dag da tro.

 

 

 

På morgenen i dag så gikk jeg ut for å handle litt, det er godt med alt som er gjort sier jeg da så når jeg kom hjem så gikk jeg inn på nettbanken og betalte noen regninger det må jo gjøres det også.

 

Da det var gjort så var det bare å få i seg frokost, det ble kald havregrynsgrøt har nå i kveld lagt i bløt bygg gryn som jeg skal lage pudding av til morgendagens frokost jeg vil kalde det kjøleskapsbygg gryns grøt.

 

Så ringte venninnen min så jeg gikk en tur opp til henne det er alltid koselig med skravling over en kopp kaffe, så gikk jeg opp til butikken for henne sånn at hun fikk i hus det hun trengte for denne dagen.

 

Da jeg var på vei hjem så fant jeg ut hvorfor gå hjem, da gikk jeg innom Coop Ekstra her i byen og hentet utstyr til å samle søppel rundt om i parker  og langs elvebredden ( Nummedals lågen). Jeg gikk på det sistnevnte sted, hadde med en egen pose til tomflasker som jeg pantet før jeg leverte fra meg søppelen jeg hadde samlet i to forskjellige sekker en for plast og en for restsøppel. Herre gud så mye rart folk kaster fra seg, jeg fant både truser og sokker ja til og med en sko av slaget vinter så den personen må da ha blitt veldig kald på beina. Denne delen av innlegget er ikke sponset, det er Coops bidrag for å holde Norge rent tror jeg det heter.

 

Nå er det snart Sommerhytta på tv2, det må jeg ha med meg men må lage meg litt suppe det blir blomkålsuppe i kveld.

 

Lag dere en fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg