Hva har jeg gjort i dag?

 

 

 

Morgenen gikk med til å lese noen blogger og kose meg med morgen kaffen min, leste også noen nyheter før vi gjorde oss klare til og gå morgenturen vår. Da jeg drev og knytte på meg skoene så ringte telefonen min, det var ei venninne av meg som ville ha formiddagsbesøk av meg og Elvis og i samme slengen så spurte hun om jeg kunne handle for henne og det gjør jeg med glede. Da vi gikk oppover til henne så gikk vi om museet som ligger mellom henne og der jeg bor, da fant jeg noen fine markblomster som jeg plukket med til henne og det ble hun glad for at jeg gjorde. Vi satt og pratet litt og tok oss en kaffekopp og røyk og Elvis gutten fikk ladet opp litt, jeg gikk opp i butikken og handlet det hun skulle ha å det jeg skulle ha det var ikke mye jeg skulle ha.

 

Så bar det hjem igjen for min del for kroppen spiller ikke på lag om dagen, smertene gnager men det er bare å bite tennene sammen og gjøre det man skal i løpet av dagen. Alt går på et vis og det må det jo bare gjøre, for å få noe som hjelper er ikke enkelt her i det norske helsevesenet skal ikke klage for det er folk som har det verre enn meg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg