Hva er det som skjer med lista til blogg.no?

 

 

 

Ja jeg bare lurer på hvordan man kan falle nedover på lista fra morgenen og til nå er mitt spørsmål, ja det er bare ned en plass men fra de 20 mest leste og til plass nummer 21 det er da litt surt men sånn har det vært i dag.

 

Er jo noe de gjør feil men hvorfor skal det gå utover oss som bloggere, er jo de 20 beste som får være øverst å ha timeline og der var jeg på morgenen og ikke nå lenger men sånn er det nå.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Jøsses, det skjedde nettopp, jeg så du var på 20, nå er du på 21 – men jeg skjønner ikke for de andre jeg la merke til ligger på samme plassering 😳

      1. Ja det skjedde nå nettopp, ja jeg så det jeg også at nesten alle ligger på den plassen de skal. Ble litt undrende på det men det er nok for det var meg hadde det vært noen andre så hadde det ikke skjedd.

        Ønsker deg en riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Veldig rart dette da! Har vært på jobb i dag så har ikke hatt tid til å studere verken liste eller noe annet. Men dette var snodig. Klem fra meg og fin kveld.

      1. Ja det er veldig rart, men det har skjedd i dag med meg men det er sikkert bare derfor også. Har skjedd før også men jeg gidder ikke å kontakte support bare for det, de svare meg ikke uansett så det lar jeg være sånn er det bare.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Dette er ikkje noe de gjør mot deg personlig, det har også skjedd meg. Grunnen er nok fordi det har kommet nye oppdateringer fra GA. En annen hadde nok noen få sidevisninger mer enn deg og vippet forbi deg. Neste gang skjer det noen andre.

          1. Ja men hvorfor klokken 19.00 er jo litt rart men jeg har funnet ut at jeg ikke skal bry meg om det. Jeg skriver innlegg og skal ikke tro det som står på den listen lenger for det er noe frustrerende, og det tar jo fra deg lysten til å skrive men det skal ikke knekke meg jeg er glad for de som er innom. Hvordan står det til med deg lurer jeg på akkurat nå.

            Ønsker deg en riktig god kveld/natt når den kommer.

            Klem fra meg til deg.

            1. Endringer på lista kan skje når som helst. Si f.eks om en blogger sletter bloggen sin, da endres jo plassene på de som ligger under den bloggeren. Dette er ikkje uvanlig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg