Hva er det som skjer med folk som kan gjøre noe sånt som vi kjenner på kroppen nå.

 

 

 

Ja jeg lurer på hva som rører seg oppi hodene som går så langt at de går i postkassene til andre mennesker og stjeler brev og pakker, tenk om det er personlige brev med sensetiv informasjon i brevene og pakker kan jo inneholde verdifull ting som det menneske som har bestilt og betalt. Og det er jo sure penger når folk har kjøpt og betalt å så er det andre som får glede av det eller selger det videre for å tjene penger på det, og så har du dem som sender penger i gaver til folk det finnes fortsatt dem som gjør det og den som skulle ha mottatt det. De tenker ikke på andre bare seg selv og sin vinning, skulle ha lagt en musefelle i postkassa som smalt av i det tyven puttet hånden nedi det hadde gjort at de fikk litt tort og svie etter å ha vært i min postkasse. Jeg gjør det jo ikke men jeg har veldig lyst til å gjøre det, må jo tenke på postmannen som skal legge brev ned i postkassen også det kan jo gå utover meg selv også så jeg tror jeg lar det være.

 

Har noen av dere noen andre tips om hva en kan gjøre med slike ting, tar imot alle tips med tak.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg