Hva er det som skjer i kveld?

 

 

 

Ja jeg skal se på skal vi danse og resten som skjer på tv2 i kveld, jeg skal også se på lotto for jeg har tippet lotto for i kveld det er lenge siden jeg har tippet det er ikke hver lørdag det skjer så når jeg først har gjort det så skal jeg se på trekningen.

 

Og det er faktisk den siste lørdagen denne måneden, tiden flyr så fort om dagen at det er så vist man rekker og følge med. Da pleier jeg og si stopp verden jeg vil tenke litt for det rekker man ikke slik tiden flyr, jeg er jo ett menneske med mange tanker jeg skriver de fleste her inne men ikke alt for ikke å tråkke noen på tærne for enkelte tror jo at et innlegg handler om dem når jeg lar alle mine tanker flyte ut i fingrene som løper over tastaturet.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg