Hurra nå har jeg igjen fått nett tilgang hjemme.

 

 

 

Har hatt store problemer med tv og nett tilgang hjemme så det er grunnen til at jeg har vært lite på blogg, syntes det er så vanskelig å skrive innlegg på mobilen for det er så små bokstaver og skriften blir så liten. Så takk gud for at Telia/ Get fikk orden på det til slutt, for nå kan jeg skrive innleggene som vanlig.

 

Så i går og i dag så ble det en del turer og maling på meg når jeg får penger om en uke så må jeg få kjøpt meg noen flere lerret å male på, fant noen tomflasker til så nå har jeg tretti kroner å handle for i morgen er ikke mye men får i allefall kjøpt meg knekkebrød og da har jeg en noe mat.

 

Kan jo finne noen flere utover uka jeg håper i allefall det, sånn er det med slike helligdager på en mandag da får jeg pengene før helgen og det var kjempebra når jeg måtte ut med mer enn det tannlegen hadde gitt meg overslag på. Var hos tannlegen og fikk satt inn noen tenner på fredagen og  det kostet ikke 4500 kroner men nesten 6000 så jeg brukte 1700 av de pengene jeg fikk på fredagen til å betale det resterende, så da hadde jeg 200 kroner igjen til mat for litt over ei uke sånn gikk det dyrt å gå til tannlegen.  Skriver ikke dette for å syte er bare litt frustrert at en tannlege kan glemme å regne med arbeid og materialer som han brukte og bedøvelse, jaja sånn kan det gå men det var ikke det jeg hadde regnet med.

 

Nå skal jeg se på tv er jo snart sommerhytta og denne uken er det vist stua som de skal gjøre i stand, blir spennende å se hvem som får gullhammeren denne uka.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Ja det var helt dødt i går og helt fram til i dag, så ble det trøbbel i kveld men nå er det helt sånn som det pleier. Vi i borettslaget har Telia/ Get i mange år, har vært noe trøbbel med tv og internett men denne gangen var det nesten hele Kongsberg i allefall de med det selskapet.

        Ja det er veldig dyrt å gå til tannlege og dyrere blir det også med tiden, kjempegodt å få gjort det og er ferdigmed det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Godt det ordnet seg med nettet, og resultatet av fotballkampen har du nok fått med deg. Tannleger er svindyre, men godt det nå er fikset. Håper du får handlet litt i morgen. Dessverre er mat dyrt, og dyrere skal det bli. Skrekk og gru. Håper kvelden blir fin, og straks i gang med å se sommerhytta. Dem er flinke disse ungdommene. Ønsker deg en fin kveld. Klem fra meg til deg.

      1. Ja det var godt det kom tilbake, det var borte i nesten hele Kongsberg både tv og internett fra Telia/Get. Har fått med meg resultatet og så kampen i dag, hadde en nabo som hadde radio som fortalte meg resultatet både på håndballkampen og fotballen.

        Ja tannlege er svindyrt var kjempegodt å få gjort dette. Ja mat er dyrt men jeg har som oftest klart meg på 300 kroner i uka, blir bare handlet mindre mat enn det jeg pleier og det blir garantert dyrere så tenker på det med skrekk og gru. Kvelden har vært sitter her og ser på tv og slapper av, ja disse ungdommene er jammen blitt flinke.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg