Hodet jobbet hvis på høygir.

 

 

 

 

Det er veldig vanskelig å få sove om natten når festglade mennesker har det gøy på vei hjem og synger og skriker, de har nok vondt i hode og er fyllesyke når de våkner i dag og kanskje har litt fylle angst det får være deres problem. For min del var det ikke mye fest og moro for jeg drikker så lite alkohol at det var ikke mitt problem i natt, det var nok bare noen dumme tanker som surret rundt og tullet med underbevistheten min så jeg ikke fikk sove. Fikk to timer når jeg ble så sliten at jeg kan vel ikke kalle det å sovne men og besvime av trøtthet.

 

Når tankene surrer rundt i hode og ikke vil slippe taket så blir det veldig vanskelig å finne roen til og sove, men skjer det igjen så får en ta seg en sovemedisiner så jeg får sove er ikke noe annet og gjøre for to netter med lite søvn så blir en jo helt tullete i hode og går rundt som man er på autopilot.

 

 

Hele dagen blir jo ødelagt når man ikke har fått nok søvn, så da bruker man alle knep på å unngå at det blir en natt til for det kommer jeg ikke til å orke.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg