Hjemme igjen har suttet i over to timer på legevakta.

 

 

 

På denne tiden er det lang ventetid på legevakta, jeg hadde time klokken 18.00 og kom hjem igjen klokken 20.40 så det er nesten ikke noen vits i og gå ditt i det heletatt. Men jeg måtte for jeg hadde plutselig feber og vond hals, og resultatet var kraftig halsbetennelse så det ble antibiotika på meg i ti dager.

Hadde det ikke vært for at jeg våknet etter mat med høy feber og så slapp at jeg så helt dritings ut når jeg gikk  ned ditt, men måtte vente i to timer før jeg fikk prate med legen som var på vakt kom inn tidlig for å ta de prøvene de trengte for å stille diagnosen. Har hat halsbetennelse så mye at jeg viste selv hva det var, det sa jeg også når jeg ringte så de var forbrett på hvilke prøver de skulle ta.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

4 kommentarer
    1. Auda! Det er vondt, det der. Ønsker deg riktig god bedring. Jeg har heldigvis ikke hatt halsbetennelse ( med streptokokker) på mange år, men jeg blir jo dausjuk hver gang.

    2. Huff da 🙁 Kjedelig 🙁 Jeg har hatt halsbetennelse, og et godt hvor vondt det er! Tok mandlene samme høsten etter 8 halsbetennelser på 3 måneder.

      Selv har jeg nettopp hatt influensa. Gikk ned for telling på tirsdag med høy feber, og er første dag feberfri i dag!

      God bedring kjære Aud Marit <3 🙂

      Ønsker og Elvisgutten en kjempefin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja det er kjedelig, jeg skulle ha tatt mandlene for to år siden men hver gang de har planlagt operasjonen så får jeg halsbetennelse så det er enda ikke gjort. Huff ønsker deg fortsatt god bedring det passer dårlig nå å bli syk, men alt blir jo slik at man må utsette ting en skulle ha gjort. Takk men alt blir jo bra igjen.

        Ønsker deg og dine en fin fredagskveld.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg