Herregud som jeg gleder meg til i morgen, å Rosenborg slår Stabekk.

 

 

 

 

Ja jeg gleder meg noe helt vilt til i morgen mandag for da får jeg påfyll på kontoen så jeg får handlet i morgen tidelig, ja jeg går på Kiwi i morgen tidelig for da slipper jeg å stå i kø for å få handlet.

 

For nå er det nesten tomt i alle skap for meg jeg skrev nesten, og trenger kontant kort på telefonen min så jeg får ringt burde vel tatt kontakt med legen min. Skulle også vært hos tannlegen men det er litt for dyrt man må jo nesten betale tusenvis av kroner bare for å tørke av seg på beina, det tar noen måneder hvis ikke år før jeg får råd til å gå til tannlegen gått å få slippe det selv om en tann burde undersøkes men det får vente.

 

 

Ja så slo Rosenborg Stabekk med tre mål ja Rosenborg 3 Stabekk 0 jippi det var kult.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg