Herligheten som jeg gleder meg i morgen.

 

 

 

Det er nok mange nå som mener at jeg gjentar meg mye, men ja jeg gleder meg utrolig av flere årsaker. En av dem er at jeg ikke er så glad i helgene mandager er min beste dag i uken, og så jeg penger igjen og får handlet inn det jeg skal og betalt regninger. Da alt det er gjort så skal jeg sette de siste fem hundre inn på bufferkontoen min som jeg opprettet for mange år siden men ikke har fått satt inn noe for det faktisk ikke har vært noe å sette inn, sånn er det bare for jeg har nå hatt mye regninger som jeg ikke har klart å betale for mange år tilbake som jeg har hatt fasttrekk på nå. Men nå er det slutt på det fra neste uke av, fy flate så godt det er å vite ja kjempe godt er det.

 

Da er det mer og legge av til sparing, og den skal holdes til punkt og prikke ikke noe unnasluntring så kan man se hvor mye det blir fram til jul. Jeg skal ikke feire så mye av denne julen jeg skal bruke dagen foran pc n og tv n, kanskje sikke i kirken det er noe jeg ikke har gjort siden jeg gikk i skole korpset så da jeg er ferdig i kirken så er jula over for min del. Skal jo feire den alene så det er jo like så greit og ikke ha for store forventninger til den dagen.

 

Det var vel litt tidlig å ta opp mine julefeiring, er jo litt over 3 måneder til men da veit der hva mine planer er den dagen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Det er en god følelse når man er ferdig med å betale regninger! Nyt følelsen, og kos deg i dag.
      Klem til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg