Herligheten så godt at helgen snart er over.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

 

Jeg liker dager jeg kan slappe av men jeg syntes helgene kan bli litt lange, ja og utrolig kjedelige er disse helgene også. Er ikke så mye å finne på på søndager, veit at dere som er i jobb syntes helgene aldri kommer fort nok men for min del som alle dager er veldig like om det er uke dager eller helg men på søndager kan det bli noe kjedelig når det regner i tillegg som det gjør i dag.

 

Lag dere en fin fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

ICANIWILL//ICANIWILL//Barebells//Under Armour

 

2 kommentarer
    1. Endelig er helga over. Skal skrive handleliste for morgendagen. Bytur og da passer jeg på å handler mat. Må se hva jeg mangler. Har klikket på reklamen så blir det litt i lommeboka. Bestilte sokkeblokkere som Strikkekjerring nevnte på sin blogg, og nå strikker jeg sokker. Noen år siden jeg gjorde det sist, og nå står jeg fast, den fibrotåka gjør at man surrer litt. Ha,ha. Løsningen kommer, om ikke ringer jeg til datter og ber om hjelp. Ha fin uke. Klem til deg fra meg.

      1. Ja endelig er helgen over. Ja det er lurt med handleliste og få handlet inn det en trenger når en først er på bytur, takker for klikkene på reklamen.

        Jeg har prøvd meg på sokker når det gjelder strikking men jeg træler sånn med hælene så det ga jeg opp, tar noe enklere enn å strikke sokker for det blir for mye træl.

        Ønsker deg en kjempefin dag og uke.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg