Her snør det og det har det nesten gjort i hele dag.

 

 

Det ble ett dårlig bilde fikk ikke med meg at det snør men det er ikke så rart for det var jo mørkt ute, men det ble da ett bilde i går var det helt bart og litt hålke og nå er det hvitt igjen. Skulle ønske at det ikke blir mer snø nå, for det blir bare mildt og glatt igjen slik har det blitt her nede på Østlandet men det får jeg vel bare godta for jeg får ikke gjort noe med været sånn er det bare.

 

Håper bare denne snøen får ligge en liten stund for det blir så hvitt, lyst og renere enn denne blanke hålka som de må strø igjen og det blir å ta med seg inn, jeg syntes snøen er vakker jeg da og sånn har det vært i alle år men før da jeg var ung så lå i allefall snøen til påske det gjør den ikke nå lenger.

 

Har spist litt i kveld det ble nudelsuppe med kjøttpølse biter, det syntes jeg var godt det er det og ett knekkebrød med ost som jeg har spist i dag. Nå håper jeg bare at matlysten kommer tilbake i løpet av uka, jeg er vel ikke for storforlangende nå håper jeg.

 

 

Lag dere en fin kveld/natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg