Her kommer noen flere bilder jeg har malt, flink er jeg ikke.

 

 

 

Her er det første jeg ble ferdig med i går, løv i høstfarger i en virvelvind ble min tolkning av dette bildet hva ser du i dette bildet?

 

 

Dette bildet ble det en del mørke tanker og farger, men det lysner opp i horisonten ble fint også syntes jeg da.

 

Nå kommer det ikke flere på en stund må vente til jeg har fått tak i flere lerreter, de må kjøpes først og trenger litt mer maling og det koster litt.

 

Ønsker dere en kjempefin kveld når den kommer, her blir det håndball for herrene Norge Nederland klokken 16.30 på tv2 direkte.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

4 kommentarer
      1. Det siste ja der sier du noe opprørsk hav som slår mot land, den så jeg også ved nærmere ettersyn.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Takk for god tilbake melding, det blå syntes jeg også ble ganske fint. Helgen har blitt sånn passe, er ikke så glad i helger.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg