Her i huset blir det ikke mye stress selv om det er lillejulaften i dag.

 

 

 

Det er lillejulaften og her i huset blir det null stress, her skal det bare tas en time av gangen og det som ikke blir ferdig nei det blir ikke ferdig. Fra og med i dag så skal jeg slappe av og gå mine turer, og blir jeg ringt etter så slipper jeg alt jeg har og går opp til venninnen min og hjelper henne med det hun trenger hjelp til. Julen kommer jo uansett om du er ferdig eller ikke, for min del så er det ikke noe farlig om det mangler noe til jul for jeg skal være meg selv og tv ja og bloggen da. Og ingenting av det setter ingen krav til meg, har to ting jeg skal gjøre i morgen og det er å ta to telefoner en til hver av guttene mine og ønske dem en riktig god jul og prate litt med dem og det er den største gleden ved hele julen. Så skal jeg se på tv ja få med meg mine julefavoritter på tv julaften, skal ikke se tre nøtter til Askepott for det er det kjedeligste programmet jeg veit om.

 

Ellers så skal jeg bare nyte freden og roen, og bare sitte og glo som jeg pleier ikke noe å stresse med.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg