Her er noen fine bilder tatt på hjemveien fra en kjempefin hyttetur.

 

 

 

Hatt noen fine dager på hytta til Brit sammen med Brit og Charlie, har ikke hatt noen så gode og fine dager som dette på lenge ja faktisk mange år. Jo jeg har fine dager de dagene jeg er sammen med gutta, men sammen med voksne og med hund i tillegg og vakker natur så har disse dagene vært helt perfekt etter min smak. Kjempe fint ferie paradis det å være på en så fin hytte, ja som Brit selv sier enkel standard men for meg er hytte det å ikke ha innlagt strøm og vann og med utedoen nede i lia det er hytte for meg og ett paradis ut av en annen verden.

 

Nå er jeg hjemme igjen men det var ikke sånn jeg hadde tenkt, så jeg faktisk ringte venninnen min selv og tok en tur opp til henne. Var også oppe å handlet litt for henne og vi skravlet og hun så på bildene jeg hadde tatt, hun syntes det var veldig varmt i dag ja sånn kan det være når det hadde vær rundt 30 grader om ikke mer i hele dag. Godt det ikke var så varmt der jeg hadde vært, som dere sikkert veit de fleste av dere at langt over 30 grader er for varmt for meg.

Nå kommer det flere bilder fra hjem reisen vi kjørte om Gol og Sigdal og hjem til Kongsberg.

 

 

Var veldig mye fin natur og se på vei hjem, er ikke sikker på hva det heter her men vi gikk en tur her oppe.

 

 

 

Og vi fant en del multekart her og så men hva det hete her ved kirken husker jeg ikke navnet på stedet, var veldig idyllisk her så veldig mye fint med fine fiskevann og mulighet til å ta ett bad jeg gjorde ikke det men det så veldig fint ut.

 

 

 

 

Her var det mating på gang men jeg var for sen med å ta fram mobilen så jeg fikk tatt bilde, men disse tre var bare så fine å se på der de lå midt i veien vakkert ikke sant.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

PS: Det kommer ett innlegg i noe dere ikke viste om meg senere bare vent å se.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Høres som en herlig tur, og at dere hadde det flott! Varmt hos deg ser jeg. Vi var i vogna og 20 grader. Hadde en fin dag, fikk besøk av min bror og hans samboer. Koselig. Nå regner det og vi drar hjem i morgen. Ha en fin kveld og klem til deg fra meg.

      1. Ja det var en kjempeherlig tur, vi hadde det kjempekoselig. Ja da jeg kom hjem var det uutholdelig varmt men deilig også.

        Det er jo en kjempefin temperatur men synd med regnet nå da, så koselig at du fikk besøk av din bror med samboer og hadde det koselig.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Å det husket jeg ikke men jeg kom på det men da hadde jeg alt postet innlegget.

        Jeg koste meg glugg på denne turen, det er lenge siden jeg har hatt det så koselig så tusen hjertelig takk for en kjempefin tur Brit.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt til deg og dine.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja vi hadde det kjempekoselig jeg koste meg veldig i allefall håper Brit gjorde det samme, ja det ble veldig fine bilder syntes jeg i allefall.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Takk for at du syntes bildene var fine, jeg syntes de var fine selv også. Vi hadde en tipp topp hyttetur.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg