Her er det treningstøy for alle til og med meg.

 

 

 

 

Jeg er et menneske som elsker gode og romslige klær, og treningstøy er jo som oftest det da så da går jeg mye i det. Og nå er det jo faktisk mye fint treningstøy også, jeg lagde en collage med det sånn at jeg kan tjene noen ekstra kroner så jeg kanskje kan kjøpe noe av det og den finner du her: https://audmarit.blogg.no/treningstoy-til-alle.html Det er jo bare å ta en titt kanskje det er noe du også liker her.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg