Her er det fullt i leiligheten.

 

 

 

Her er det fullt i stua for jeg måtte rydde alt som var på verandaen inn, vi skal få nye gulv og gelender på verandaen vår. Det blir veldig fint når det blir ferdige med å jobbe med dem, jeg gleder meg til og pynte på verandaen min med bord og stoler og blomster i alle farger.

 

Elsker og ha det fint rundt meg, farger og blomster hører sommeren til. Ny duk på veranda bordet og blomster i krukker på gulvet må jo gjøre det hjemme koselig i uterommet også, det blir kjempe fint med et nytt uterom og forlenge inne ut også.

 

 

Bilder kommer i løpet av i morgen og blir oppdatert igjennom uka.

 

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg