Her ble det vist sent i kveld for å si det sånn.

 

 

 

Ja nå er det på tide å finne senga, bedre sent enn aldri men hva gjør vel det på en lørdagskveld. Det gjør ikke meg noe for i morgen er det søndag og da er det ikke noen som trenger meg annet enn meg selv, så da kan jeg jo sove en stund ut på morgenen ja ja det står jo søndag 9 januar på dataen og telefonen for klokken er jo over klokken 01.00 nå.

 

Nå skal jeg krype godt under dyna når jeg er ferdig med dette innlegget tror jeg da, tror det da for nå går det en håndballkamp som har gått før i kveld mellom de Norske gutta mot danske gutta jeg har ikke sett den for da var det noe annet jeg så på så jeg får vel se den ferdig nå. Som den selvskrevende sportsidioten jeg er.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg