Helgen har vært fin helt til i dag.

 

 

 

 

Ja helgen har vært fin når det været gjelder, i dag så sto jeg opp til sludd og regn men det gjelder jo ikke bare her hos meg.

 

Og da bestemte jeg meg for å ta dagen helt med ro, det er jo søndag og jeg lært som barn at man skulle holde hvile dagen hellig det har jeg tenkt til i dag med ett slikt vær.

 

Har jo ingen som må ut så da kan jeg gjøre hva jeg vil på en slik regnfull dag som i dag, alt husarbeid er gjort så det er ingenting å gjøre der heller har vært nede i vaskekjelleren og satt på en maskin som det bare er å vente på til den er ferdig og henge det som er i den på klesstativet inne til tørking. Har tørketrommel i vaskekjelleren men den gidder jeg ikke å bruke, for da tar det hele dagen før klærne er ferdig bruker den bare når jeg vasker sengetøy for det tar så stor plass på stativet og da får jeg ikke plass til det andre tøyet jeg vasker.

 

Så da er det bare å ta livet med ro til tv å litt annet det blir nok en del avslapping i dag, har veldig kraftige smerter i kroppen men det kan jo hende det blir en liten tur ut på ettermiddagen eller kveld hvis det blir litt opphold mellom bygene her.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg