Hatt problemer med nettet i kveld, nå først kom jeg meg inn.

 

 

 

I dag så har jeg lest noen blogger og svart på noen kommentarer jeg har fått inn, så gikk jeg meg en lang tur på formiddagen og jeg fant 17 flasker er ikke så veldig mye men alle monner drar.

 

Så ellers så har jeg gjort minst mulig på mest mulig tid, vasket litt i leiligheten og klær ble vasket ellers tatt dagen som den kom og i dag var det veldig lite som kom min vei det var i grunn ganske godt.

 

Det har vært så varmt i dag at jeg ikke har orket så veldig mye, men skal ikke klage for det går mot høst og vinter og da blir det vel kaldt nok både ute og inne for her skal det spares på strømmen for den er så dyr som den er allerede og dyrere blir den.

 

Nå skal jeg slappe av og se på tv, kommer vel ett innlegg til senere for jeg henger etter med innlegg i kveld. Har hatt store problemer med nettet her i huset, var vist bare jeg som hadde problemer med det også for jeg spurte rundt her i borrettslaget de andre hadde ikke trøbbel sa de i alle fall.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg