Har vært på senteret i dag og vært på uttrykksgruppe.

 

 

 

I dag  har jeg ikke gjort så mye vært på senteret og uttrykksgruppe, var som alltid veldig koselig og inspirerende.. Ja så inspirerende at jeg gikk rett hjem og satte i gang å utfolde meg kunstnerisk, det er så moro og bare drive med mye farger og lage noe ut av det og på samme tid få ut noen vonde tanker på den måten. Ble ikke helt ferdig med det nå men veit ikke om det er noe å vise fram, får vente å se til jeg blir ferdig om det er noen vits i å legge det ut her på bloggen.

 

Glemte å ta med det jeg lagde forrige uke så det blir litt vanskelig å legge ut det i kveld men da blir det to neste uke, er gøy med inspirasjon og få ut sin frustrasjon via bildene jeg lager. Maling er en fin terapi og drive med på samme måte som å skrive den ut,  jeg bruker også naturen og turene mine som terapi og ut sortering av tanker og blåse ut litt er ikke ofte jeg får ventilert ut det som er vondt sånn er det når du alltid må gå rundt alene kan jo ikke gå rundt og skrike til treerne heller da trur vel folk at jeg er blitt totalt gal.

 

 

Nå ser jeg på fotballkamp mellom Norge og Polen Jenter, våre damer leder 2-0 i skrivende stund. Og det er ett fint publikum på stadion det er mange Ukrainske barn og ungdom som er blitt spesielt invitert, det syntes jeg er veldig fint at de har gjort.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Å skrike ut blant folk er ikke så enkelt, men godt du finner hjelp i det kreative. Har kommunen et tilbud som kunne hjulpet, ala psykisk helsehjelp via dem? At dine kontaktpersoner sjekker ut litt for deg? Det burde vært et lavterskel tilbud for alle.

      1. Nei det er ikke det som er det enkleste, jeg bruker det kreative til det å bare slippe tanker og følelser.

        Jeg er med på ett lavterskeltilbud via kommunen som heter mestringssenteret det er det jeg kaller senteret i dette innlegget, det har jeg vært med på nå i fire uker og får godt utbytte av det. Er jo noen dager en skulle ønske at en fikk litt mer hjelp til å få utløp for sine tanker og følelser.

        Ønsker deg en kjempefin kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

        1. Hadde håpet de kunne hatt noe mer samtalebasert en til en med kun deg og en fast person, slik at du kunne fått snakket ut litt. Synd de ikke tilbyr det. Eller noen andre i regi av kommunen slik at du fikk en annen type hjelp, en hjelp du vel per i dag ikke får. God klem ❤

          1. Ja det hadde jeg ønske om for det har jeg ikke i dag, det veit jeg ikke om de har men det skal jeg snakke med dem om. For samtale en til en er noe jeg faktisk hadde trengt nå, jeg sluttet hos psykologen min for jeg hadde ikke råd til gå hos han lenger.

            Ønsker deg en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    2. Det skulle ha vært gratis tilbud for mange trenger et sted hvor man kunne ha fått utrykket sine tanker og følelser. Fått hjelp når man trengte det. Så ikke fotball kampen i går. Men i morgen kveld skal jeg se Roma – Bodø Glimt. Får besøk i dag og det gleder vi oss til. God påske, klem til deg fra meg.

      1. Der jeg er er det gratis og slike tilbud burde det vært over hele landet, for som du sier så er det mange som trenger den hjelpa. Men det er mange som faller utenfor for det ikke er slikt tilbud i kommunen der de er, skulle vært en folkerett å få gratis lavterskel tilbud i alle kommuner. Men de er flinke til å avvikle tilbud til psykisk syke slik burde det ikke være, de legger jo til og med ned avdelinger på DPS og andre behandlingstilbud for psykisk syke sånn at ventelistene blir så lange at folk ikke får hjelp før det er for sent.

        Ja jeg skal også se Roma Bodø Glimt i morgen, så også kampen i går.

        Kos dere med besøket i dag.

        Ønsker deg en kjempefin påske og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Koselig å treffe folk og drive med noe du liker og har utbytte av, blir vel en kaffekopp og litt skravling og, ha en fin dag, regn her ved Stavanger 😊

      1. Ja det er kjempekoselig å treffe folk, ikke minst de samtalene og kaffekosen. Dagen i dag så har vi hatt sludd og regn her men den har vært fin.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg