Har vært helt tom i dag, har ikke orket så veldig mye i dag.

 

 

 

Har jo gjort noe i dag jeg har jo vært å handlet for meg selv og for venninnen min, men ellers så har jeg ligget på sofaen for formen min er ikke helt god.

 

Smertene har vært sterke og når de slipper taket så er det bare å prøve å gjøre noe i huset, men det ble lite gjort så jeg får ta det igjen i morgen vis jeg er blitt litt bedre.

 

Skal ikke klage mer om det, for da er det vel flere som rømmer fra bloggen min og det er ikke det jeg ønsker. Jeg ønsker jo å holde på mine lesere, så dere får ta dette innlegget som det er håper dagen min er litt mer positiv i morgen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. God bedring til deg min venn! Noen dager er man bare tom for energi! Og du har din sykdom i tillegg. God klem fra meg og God natt…

      1. Tusen takk kjære deg min venn. Ja i dag har jeg virkelig vært helt tom for energi, pluss disse dumme smertene .

        Klem fra meg til deg og god natt og sov godt for det skal jeg.

    2. Du kan skrive akkurat det du vil – og føler for.
      Tror ikke vi er så “lettskremte” 🙂
      Har vært bortreist i dag, så jeg har knapt vært på nett.
      Ha ei god natt, så håper vi på en bedre dag i morgen 🙂

      1. Takk for at du skrev akkurat det du skrev her.

        Har ikke vært på nett før jeg skrev dette innlegget.

        Ja jeg skal nok få en god natt, jeg håper også at dagen min blir mye bedre i morgen.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg