Har vært en litt grå men en kjempe fin dag.

 

Har kost meg mye i dag med dyrene  og de fine omgivelser, har bare rett og slett  bare nyt det. Kom to små regnbyger ikke så mye  å dvele ved ,for  her i Spania har de faktisk ikke hatt regn siden mars så det kom nok  godt  med her.

 

Hatt en rolig og fin dag med godt selskap og da kan man ikke  kreve noe mer og det gjør jeg heller ikke jeg er ikke så veldig godt vant som dere alle som har fulgt meg en stund veit.

 

Lag dere en kjempefin kveld og en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit .

2 kommentarer
    1. To små regnbyger siden mars…. det var jammen ikke mye! Men – jeg er så glad for at du storkoser deg, det fortjener du så veldig! God klem <3

      1. Nei det har ikke vært mye regn her nede, kom litt regn i dag også. Jeg har virkelig kost meg og skal nyte og kose meg her i Spania til i morgen kveld, for da skal jeg fly hjem til Norge på bursdagen min.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg