Har vært en kald og fin vinter dag den siste dagen i november.

 

 

 

Det har vært en fin dag med kulde grader og snø det er deilig det, det eneste som er litt synd er at strømmen er så dyr men jeg orker ikke å sitte inne og fryse. Så da får det koste det det gjør med strømmen, skal ikke klage mer på det for det er flere som har det verre enn meg.

 

 

Ja når vi står opp i morgen så er det 1 desember og mange som har stresset med å få pakket inn de siste gavene til pakke kalender, jeg skal åpne min første luke i morgen og det blir en sjokolade bit til morgen kaffen min.

 

Nå skal jeg snart se på farmen og der starter finale uka i dag på søndag får vi vite hvem som vinner årets sesong av farmen, blir spennende å se hvem som står i finalen søndag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Sitter å spiser litt frokost før jeg skal til tannpleieren i dag. Ikke store inngrepet nei. Litt pussing og fjerning av tannstein. Våkna opp til – 10 i dag og mannen hadde tent opp i ovnen. Strømprisen litt ned leste jeg i avisen, men likevel dyrt. Spennende med hinderløypa i Farmen i går, håper Simon slår Daniel men hvem to som går i finalen søndag kan jo bli Tonje og Heidi. Spørs hva det kommer i dag. Ønsker deg en fin dag og klem til deg fra meg.

      1. Deilig å få pusset og renset tennene, jeg håper jeg slipper å gå til tannlegen på en stund.

        Her våknet jeg til -12 ute og hadde + 12 inne så det var bare å få satt på ovnen så temperaturen kom seg opp inne. Ja jeg leste det på nettet at prisen på strømmen var litt lavere i dag, men det er dyrt nok med strømmen enda så jeg går på sparebluss her når det gjelder forbruket av det.

        Ja jeg håper det blir de to jentene som går til finalen søndag vi får vente i spenning på det.

        Ja det er gårdskonkurransene i kveld da får vi jo vite en av dem som går til finalen søndag.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg