Har vært en fin dag, har ikke stresset innfor morgen dagen.

 

 

Det eneste jeg kom meg av gåre for å få gjort så fort som mulig var å få handlet inn for hele uka, for jeg gidder ikke å gå å stå i kø for å få handlet. Handlet også inn to ting til i morgen det blir jordbær og vaniljesaus, grunnen til at jeg bruker vaniljesaus er at jeg kan ikke fordra fløte.

 

Så var jeg på en morgen tur for å se om jeg fant noen tomflasker, det er noe jeg gjør hver dag for  det er noe jeg må føler jeg. På vei hjem fra den turen så ringte venninnen min for hun ønsket noen å prate med, og hun trengte noe i butikken og det er noe jeg gjør med glede for da føler jeg at jeg er til nytte for noen og det er en god følelse det.

 

Nå skal jeg snart ut på tur for å se om det er noen tomflasker nå som kvelden er kommet, må jo finne noen i kveld for ellers er det bare 1 i dag men sånn kan det jo gå.

 

Lag dere en fin kveld og det dere ikke har gjort til nå får dere ta i morgen eller så får dere glemme det.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg