Har vært en dårlig dag i dag, sofaen fikk selskap i dag.

 

 

 

 

Har stort sett holdt sofaen med selskap i dag, har jo gått de turene som vi pleier å ikke noe mer enn det. Noen vil vel kalle det en dårlig dag, jeg har ikke hatt en dårlig dag jeg har vært dårlig selv stor forskjell på disse utsagnene veit ikke jeg.

 

Feber og vondt i alle ledd så er det ingen vits i å gå på akkord av seg selv, så jeg fant ut at det var best og ta det med ro i dag og se hvordan dagen i morgen blir.

 

En liten forbedring er kjempe bra for min del, om det ikke blir bedre så er det ingen vits i å gå til legen  for der er det ikke mye hjelp å få. Men det er jo ikke hennes skyld hun får jo ikke lov å skrive ut de medisinene som hjelper meg, de er ikke godkjent av beslutningsforumet til mitt bruksområde så da får en bruke det som jeg har brukt hele tiden. De er verre for folk og bruke over tid enn den som ikke er godkjent, for bruk av Paracet over lengre tid og jeg har brukt 2 tabletter 4 ganger i døgnet i snart tjue år. Hva med mage og lever skader med såpass bruk av disse tablettene men hva skal en gjøre da hadde jeg ikke hatt en smertestillende tabletten, jeg hadde jo flydd på veggen for lenge siden har jo gjort det også.

 

Håper du har hatt en bedre dag en jeg har hatt, kos deg i kveld nå skal jeg se på i lomma til Silje i kveld er det Kristin Gjelsvik og Dennis som skal være med og så er det bloggerene etter det så det blir mer tv før jeg skal legge meg i kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg