Har vært det noen vil kalle drittvær i dag ja det har regnet noe i hele dag.

 

 

 

Ja det har faktisk små regnet i hele dag, ble ikke så veldig våt av det gikk i en grå hettegenser og den hadde bare noen små områder som var litt vått.

 

Da kaller jeg det ikke for regn men yr og det kaller jeg for tørt regn, øs pøs regn det er vått regn haha.

 

Jeg gikk opp til venninnen min til kaffe og skravling, noe som alltid er veldig koselig på alle måter.

Var oppe i butikken og handlet for henne hun ville veldig gjerne ha lammekjøtt og kål for hun har lyst på fårikål, det er en fin høst rett er det ikke nå i september at det er fårikålens dag hvis jeg ikke husker feil.

 

Jeg skal ikke handle inn til fårikål selv for det blir for dyrt, men jeg skulle få litt ferdig laget av venninnen min.

 

Nå skal jeg bare kose meg med tv, akkurat nå er det mitt microliv så blir det Petter der ingen vil bo begge delene på tv2 direkte og nyhetene i mellom.

 

Lag dere en fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg