Har også fått ny frisyre vært høs frisøren.

 

Vært hos frisør her i Spania, det er billigere enn i Norge å få klippet håret ja mye billigere 16 euro som blir 160 norske kroner. Fin ble jeg også syntes jeg da.

 

Og disse to siste bildene er fra prosessen fra start til slutt resultat,var en veldig behagelig og rolig både salongen og frisøren selv om jeg ikke forsto ett ord av hva hun sa. Men vi kom godt ut av det for hun pratet litt engelsk det gjør jeg også så jeg kan i alle fall gjøre meg forstått og jeg forstår engelsk.

 

Lag dere en kjempefin kveld .

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

38 kommentarer
    1. Sier ikke ting jeg ikke mener, det der ble råbra!!! Og for en nydelig gråfarge du har på bunnen. Har prøvd å farge håret mitt sånn, men blir stort sett feil grånyanse. Virkelig fresh ble du!! 😜🤩👍🏾

      1. Ja det ble kjempe bra,er lenge siden jeg var hos frisøren. Den gråfargen har kommet helt naturlig hos meg for mange år siden. Er nok ikke enkelt å få det til med farge.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Så fin du ble på håret!🤗
      Det kledde du👍🏻
      Du er jammen tøff som tør å klippe det lange håret ditt.😨

      1. Tusen takk det var kjempegod med en forandring har ikke klippet meg siden 2020 og da gjorde jeg det selv, har tenkt på det lenge men det er dyrt å da ventet jeg i det lengste.

        Og jeg ble veldig fornøyd selv.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Takk jeg har tenkt på det lenge å få klippet håret men det er en dyr fornøyelse i Norge.

        Ønsker deg en kjempefin dag.
        Klem fra meg til deg.

    3. Fy døren så fin du blei 🤩
      Heilt ny dama 👍
      Syns det er så kjekt å lese kor flott du har det på tur❤️

      1. Jeg har det kjempe fint og mange nye opplevelser på ett nytt sted har aldri vært i Spania før.
        Jeg synes også at jeg ble kjempefin,ja jeg ble en helt ny dame.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    4. wow..nå er du blitt en helt ny dame Aud Marit. Så flott du ble med ny frisyre og det kledde deg godt. Kos deg videre og nyt alt som er godt føre hjemreisen igjen.🌞✈️

      1. Ja ble veldig fornøyd selv også. Og jeg nyter hvert sekund, i dag er det grått ute men det hindrer ikke meg for å kose meg.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    5. Så fin du ble Aud Marit 🙂 den frisyren kledde du veldig godt. Kos deg i varmen, her har kuldegradene kommet.

      1. Takk for at du syntes det for jeg syntes også at jeg ble veldig fin.

        Er gråvær i dag men varmt og ikke noe regn, er det mange kuldegradene bare lurte.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    6. Ja, se der ja! Godt med litt kortere hår tenker jeg, og det ble riktig fint 🙂
      Håper de siste dagene av ferien din blir like fine 🥰

      1. Ja kjempefint med kortere hår lettstelt og fint. Jeg skal nyte de to siste dagene av turen skal reise hjem på bursdagen min den 3 desember på kvelden.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja veldig dyrt i Norge å få klippet håret, og så fornøyd jeg ble selv også. Jeg har og koser meg veldig om dagen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    7. Nå ble du skikkelig fin , rålekkert rett og slett dette kledde du så godt. Den rypa som kommer tilbake til Norge jo . Flott kos deg videre.

      1. Taķker for det jeg ble veldig fornøyd selv også. Ja nå er det den dama som kommer hjem til Norge hehe.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    8. Du ble veldig fin, det er viktig for selvfølelsen og være velstelt. En klassisk bob-frisyre er aldri feil.

    9. Virkelig flott ble du med ny frisyre! Er enig i at det er dyrt hos frisøren. Kos deg med de dagene du har igjen. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg syntes selv at jeg ble veldig fin, i Norge er det utrolig dyrt så jeg ser ikke meg råd til å gjøre det mer enn en gang i året. Jeg skal virkelig kose meg fram lørdagen her i Spania, skal reise hjem på bursdagen min den 3 desember på kvelden.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ble veldig fornøyd selv også,Takk.

        Jeg nyter virkelig denne ferieturen,og det blir ikke den siste.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    10. Det er så lurt å gå til frisør i Spania, har selv både farget og klippet håret på GC, og det er godt å slippe å betale i dyrt monn.
      Du ble skikkelig fin! Kler godt kort hår også du, og en nydelig gråfarge 😀❤️

      1. Ja det var kjempelurt og det var mye lurere for det er ikke så dyrt heller.

        Jeg elsker denne frisyren og så er den lett stelte og grei, ja den gråfargen er helt naturlig hos meg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Å takk jeg ble også veldig fornøyd selv. Jeg skal nyte og kose meg her i Spania til i morgen kveld, for da skal jeg fly hjem til Norge igjen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Tusen takk for at du syntes det ble fint, jeg liker denne frisyren veldig selv også. Og hun som klippet meg i Spania gjorde en kjempejobb.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg