Har mange tanker om ting i mitt liv.

 

 

 

Jeg skriver om hendelser i mitt liv, det er jo noen ganske mange som har innvendinger og mener at det ikke kan stemme at det er slik. Er jo mitt liv og jeg som lever det som veit hva som er rett og galt i mitt liv, eller tar jeg feil ikke veit jeg men det er slik det er. Hvorfor skal jeg lyge om slike ting som jeg skriver om, jeg er bare ærlig og skriver om hendelser i mitt liv slik jeg opplever dem akkurat der og da.

 

Så livet mitt er det noen som ser på som en løgn, det er deres mening men husk en ting det sårer mer enn du tror selv om jeg ikke lar dine kommentarer får se dagslys på min blogg. Ja det er mange kommentarer daglig som ikke blir godkjent på bloggen min, sånn er det bare for da tror jeg jo at alle har samme mening om meg som enkelte faktisk har.

 

Jeg er god nok som jeg er og denne bloggen handler stort sett om meg og mitt liv.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. God morgen! Håper du fikk en god natts søvn? Tenker nok at kommentarer som er frekke, sårende skal man ikke besvare. På sin egen blogg skal man skrive akkurat det man selv vil og ønsker. Hadde blogg selv for noen år tilbake, men det tok mye tid. Jeg sletta den til slutt og begynner ikke med det igjen. Koser meg heller med å lese hos andre.

      Må bare tipse om at på torsdag med 71 grader nord må du se den episoden. Kommer i fra Tromsø området. Leste det i avisen i dag.
      Ha en fin tirsdag. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg har sovet kjempegodt i natt. Det samme tenkte jeg også så der for blir ikke de kommentarene postet på bloggen og heller ikke svart, jeg skriver det jeg ønsker når jeg ønsker det så får folk ta det som det er.

        Jeg skal se 71 grader nord på torsdag, jeg elsker naturen der oppe skulle ønske jeg fikk sett den med egne øyne igjen.

        Ønsker deg en kjempe fin tirsdag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Det er så vakkert i nord! Jeg er fra et sted som ligger noen mil fra Tromsø. Kan skrive under på at det er vakkert på de kanter!
      Men jeg gjorde som så mange andre, flytta sørover som ung voksen. Det har vært mye hjemlengsel, man lever på en måte med en fot i hver leir. Nå venter jeg bare på vaksinen, slik at det etter hvert kan bli trygt å reise litt. Da skal jeg hjem igjen og gå i li og fjell, og ikke minst, treffe slekt og kjære venner. ❤️

      1. Ja nå ønsker jeg også denne vaksinen, må vel vente til over sommeren før jeg får den.

        Skulle ønske jeg kom meg opp til Vardø igjen jeg da.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg