Har mange ønsker og drømmer men det blir med det.

 

 

Jeg har mange drømmer og ønsker men de forblir nok bare drømmer og ønsker, skulle ønsker jeg kunne realisere noen av dem. Jeg tror ikke det kommer til å skje, skal gjøre alt som står i min makt å få realisert et av mine drømmer. Skal ikke si så mye mer enn det, det eneste jeg ønsker er å kunne dra til Vardø i Øst Finnmark. Der trampet jeg rundt som liten jente og forelsket meg i det stedet, så dit skal jeg om jeg så må gå hele veien. Så sterkt er det ønske at jeg skal gå helt opp dit, da må det gjøres så fort som mulig så lenge helsa holder.

 

Skal ikke klage mer om de drømmene og ønskene mine.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

6 kommentarer
    1. Du må slutte med å undervurdere deg selv og hva du kan utføre på den her måten, Aud-Marit. -Tenk bare på hvor langt oppover du har klart å komme med bloggen din! <333

      1. Jeg har så mange vonde tanker om meg selv om dagen, jeg veit at jeg kan utrett mye men i noen dager nå så har ikke det vært så enkelt å se selv.

        Ønsker deg en riktig god kveld og natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Viktig å drømme og ha ønsker! Dette tror jeg du får til. Du vil det veldig og da greier du det tenker jeg. Men først får landet åpne opp! Og enn så lenge får du bare drømme masse og finne mange nye bilder på dataen. Klem til deg og God natt…

      1. Ja der sa du noe drømmer og ønsker må en ha. Ja landet må jo åpne opp først, så enn så lenge finne bilder og se på.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    3. God morgen. Jeg pleier å si at det er viktig å ha drømmer og ønsker for fremtiden. Det må man ikke gi opp. Jeg har nesten ikke vært så langt nord siden barndommen, men kanskje det blir en gang. Nå venter man bare at viruset skal forsvinne og landet åpne opp, og få beskjed når man skal vaksineres. Dem er treg i byen.
      Klem til deg fra meg.

      1. Ja drømmer og ønsker må man ha, ja jeg også håper å komme dit opp en gang til å det må man ikke gi opp.
        Venter både på at viruset skal forsvinne og på denne vaksinen de er forferdelig trege i dette landet med å få vaksinert flest mulig.

        Ønsker deg en kjempefin lørdag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg