Har ligget og lest på senga nå, for her har det vært et forferdelig torden vær.

 

Ja nå må jeg faktisk blogge fra mobilen grunnet et forrykende tordenvær, gidder ikke å sette inn alle kontakter igjen for så måtte ta det ut igjen etter at jeg er ferdig med dette innlegget.

 

Nå har jeg ligget på senga og lest i en bok i to timer, akkurat nå så er det stille før det starter igjen. Så nå skal jeg kneble beinhaugen og krype godt til rette for å få en time eller mer på øyet, håper jeg sovner før uværet setter i gang igjen.

 

For å være helt ærlig så er jeg rett og slett livredd torden og lyn, så jeg håper at vi har gjort unna dette uværet for denne gang. Men det er fortsatt veldig lommert ute, så jeg tror ikke det var de siste smellene for ikveld /natt.

 

Med disse ordene ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

4 kommentarer
    1. Du burde vært ute og danset i regnet….
      Jeg liker naturkrefter, også torden, selv om jeg har respekt for lynet.
      Hvilken bok leser du? Ingen ting er so å krølle seg godt sammen med en god bok når naturkreftene herjer ute.
      Ha en god natt, håper du får litt søvn.

      1. Ja i regnet så kunne jeg vært ute og danset, men ikke i torden og lyn da holder jeg meg inne.

        Jeg leser boken til Linn Ullmann Det dyrebare en tung men koselig bok.

        Ja det ble en god natts søvn å det var bra, første natten som jeg sov hele natten på flere uker.

          1. Ja det var kjempe godt å få sove hele natten. Ja denne boken hennes har jeg brukt utrolig lang tid, Men nå har jeg bare 30 sider igjen på denne som jeg driver med nå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg