Har jo gjort noe i dag, så nå er det vel på tide med middag.

 

 

 

Fikk jo fullført det jeg skulle i dag, jeg sov veldig godt i natt så da hadde jeg  ikke noe å kunne sette skylden på. Så det var jammen godt, fikk en telefon fra venninnen min og så gikk jeg opp til henne. Der satt vi og skravlet over en kopp kaffe, var også oppe og handlet for henne og sendt noe for henne. Vi var også på eple slang hos en nabo av henne, ja hun hadde fått lov til og hente epler hos dem da for de bruker dem jo ikke uansett.

 

Nå er det vel på tide å lage seg litt middag, jeg har alltid hørt at fint folk spiser middag sent. Er ikke det at jeg kan si at jeg er fint folk, men sen middag er lurt for da trenger ikke å lage seg en stor kveldsmat.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Høres ut som en fin dag! Kjekt med sen middag og noen ganger greit med middag sånn ved 1700 tiden og så litt annet til kvelden. Klem til deg.

      1. Ja det har vært en kjempefin dag. Ja det er kjekt med sen middag, så kan en ha en brødskive eller ett knekkebrød til kvelds.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg har hørt uttrykket slik: “Fint folk spiser sen middag, enda finere folk venter til dagen etter.” Hehe, så i dag er jeg enda finere folk …

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg