Har ikke vært så aktiv her i dag, sitter nå å ser på fotball.

Reklame | Bubbleroom.

 

 

 

I dag så har jeg vært mer aktiv ute å ikke aktiv på bloggen, men det er vel bedre å ha en aktiv ute dag i det fine været. Har virkelig kost meg på kafe i dag også, i dag hadde jeg også noen å prate med der også så vi glemte tid og alt gikk igjen i det de skulle stenge kafeen.

 

Så gikk jeg på storsenteret og kikket litt i dag også, å det er noe som jeg ikke pleier sånn har jeg blitt nå.

Nå sitter jeg å ser på fotball kamp mellom Norge og Nord Irland, blir spennende å se hvordan dette går i kveld. Det går litt i hytt og gevær men det får jo ikke vi gjort noe med vi som sitter i stua, hadde nok ikke gått noe bedre uansett.

 

Og etter kampen skal jeg se på farmen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

ROCKANDBLUE//Moments New York//ROCKANDBLUE

10 kommentarer
    1. Så kjekt å lese at du hadde noen å prate med, alltid koselig det, ja, mannen sitter og å ser på kamp, jeg bryr meg ikke, klem til deg❤️

    2. Jeg bryr meg heller så mye om fotball. Godt vi er forskjellige.
      Nå er vi på hytta på Nordmøre, og her har vi bare Nrk. Det kan jo bli noe kjedelig. Men jeg har strikketøy, så kvelden går.
      God natt til deg.

      1. Ja det er godt vi er forskjellig ellers så hadde verden vært et kjedelig sted å være vis vi hadde vært like.

        Kos deg med strikketøyet på hytta det er koselig det, NRK har mye fint de også.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    3. Flott at du har hatt en koselig dag.
      Måtte innom bloggen din, etter at jeg hadde sjekka Kokkejævel sin.
      De har dratt på sykehuset, så nå er det bare å vente 🙂
      Ha ei god natt!

      1. Ja jeg leste bloggen han om at de hadde dratt på sykehuset. Det går helt sikker bra, det pleier det som oftest å gjøre. Skal følge med bloggen hans i morgen, så får vi vite det på bloggen hans gleder meg på deres vegne. Unner han og kjæreste alt godt, så kommer det lille mirakel gutten til å lyse opp for oss alle.

        Ønsker deg en virkelig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    4. God morgen!

      Norge vant, det fikk jeg med meg. Men akk drama i Farmen, og Nils valgte å ta støyten men jeg forstår han godt. Farmen er ikke som det en gang var, og ille når de ikke innser at det er et spill og la være å bryte regler. Tror det er siste gang jeg skal følge med.

      Så flott at du hadde en nydelig dag i går og at du fikk kontakt og snakket med andre. Det er trivelig å lese. Fått med meg at Kokkejævel er på sykehuset i Hammerfest og gutten kommer nok snart.
      Ha en fin dag. Klem til deg fra meg og klikkene er tatt.

      1. Ja hurra Norge vant. Nei farmen er ikke det den en gang var, syntes faktisk det er litt kjedeligere enn det var før også. Synd at han Nils tok støyten å at de bryter reglene slik som disse har gjort.

        Ja jeg hadde en kjempefin dag i går, hun jeg kom i kontakt med var ei jeg hadde avtalt å møte på den kafeen.

        Ja jeg har fått det med meg jeg også, får håpe at han kommer snart denne lille gutten deres.

        Ønsker deg en kjempefin torsdag, tusen takk for klikkene.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg