Har ikke vært innom her så mye i dag, kommer sterkere tilbake i morgen.

 

 

I dag har det vært en slik dag at jeg ikke har ønsket å skrive noe før nå, alt jeg har begynt på syntes jeg ikke var bra nok å skrive om så da lot jeg det heller være. Dumt å ha slike dager men det går vel bra dere som leser bloggen min kommer jo inn og gjør det i morgen eller etterpå når jeg har postet dette innlegget, så jeg kommer sterkere tilbake i morgen.

 

Nå har jeg planer om å finne senga snart er trøtt som en dupp, det er noe jeg har vært hver eneste kveld den siste uka men når jeg treffer puta og har ligget og vridd meg i noen timer så har jeg stått opp igjen. Gått meg en tur rundt ved sykehuset for der er det lys på for så å gå hjem igjen, da har jeg jo fått sove sånn ca klokken 05.00 i kveld var jeg en tur ute nå og øya går nesten i spinn her men går bra det også alt går bare en har blitt vant til det.

 

Så nå ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Har du fått med deg at Allan i Allans verden har utpekt oss to til Helse og omsorg ministerposten?
      Du er nok både klokere og mer verdifull enn du selv tror. Dette ga meg en god start på dagen og et smil rundt munnen

      1. Ja jeg leste det akkurat nå når jeg leste kommentaren din, jeg har ikke lest så veldig mange blogger i dag for jeg gikk ut på tur før jeg gikk inn på bloggen.

        Ja kanskje det, ga meg også en fin start på kvelden min jeg måtte smile litt jeg også.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg