Har ikke vært der siden begravelsen.

 

 

 

I ettermiddag/kveld vært på graven til min mor, det var ett trist syn og gå dit for der var det bare ett kors med navnet hennes på ingen ting annet. Men det verste er at Elvis begynte å grave og hylte, så vi måtte gå igjen men da ville ikke han gå han satte seg ned ved korset og ikke ville gå. Så jeg måtte ta han på armen da vi gikk derfra, da jeg satte han ned igjen så ville han tilbake men jeg fikk han til og bli med meg hjem til slutt og da gikk han glad og lykkelig hjem. Jeg lokket han med at han skulle få mat når vi kom hjem, og han fikk fiskepudding som jeg hadde lovet han.

 

Vi skal gå dit en gang til i påsken og da skal vi ha med blomster som vi kan pynte med, nå som det er blitt varmere og snøen er tint så kan vi jo bestemme oss for hvilken stein vi vil ha og få den montert opp på graven hennes. Uansett så er det sårt å gå på graven hennes men da blir det mer personlig og gå dit og pynte med blomster og lys,  for det er noe jeg og hun gjorde en dag i uken på hennes foreldres grav og broren hennes sin.

 

Takk for at du stakk innom og du er hjertelig velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg