Har ikke så mye å skrive om, for mine dager går i det samme.

 

 

 

Ja jeg veit at alle som leser bloggen min at jeg har vært på tur og hva jeg gjør på mine turer, ja jeg har samlet tomflasker og har også vært hos venninnen min. Og da skravlet vi over en kopp kaffe, var også oppe i butikken og handlet inn for henne sånn at hun fikk i hus det hun trengte.

 

Fint vær men litt kald vind har det nå vært, så det ble ingen stopp og se på naturen bare gåing sånn at jeg holdt varmen.

 

Koselig og være ute når man finner noen flasker, blir litt kroner av det veit ikke hvor mye for de skal ikke pantes før på lørdagen for da er det gått en uke med samling.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

4 kommentarer
    1. Virkelig mange fine tips på ditt forrige innlegg, og turgruppe har du meldt deg inn i. Kjempebra. Håper du blir kjent med mange. Skal farte avsted på butikken, men må undersøke hva man mangler. Ute er det grått og kaldt. Inne er det lunt.
      Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg ser fram til første tur på mandag, det håper jeg også på å bli kjent med noen. Jeg skal ikke på butikken før på mandag, jeg var en tur på morgenen og pantet flasker og det ble 40 kroner så det ble lite handling ha ha sånn er det bare.

        Grått og kaldt ute ja det er 3 grader ute, er ikke noe varmt inne heller jeg har 15 grader inne for strøm er dyrt og eneste oppvarmings mulighet her i huset.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Strømmen er vel ikke så dyr nå? Den har i hvert fall vært lav den siste tiden. Du kan da ikke ha 15 grader inne!

          1. Den er dyr nok syntes jeg da, jo da 15 går er jo bare å kle på seg litt mer enn vanlig.

            Ønsker deg en kjempefin kveld..

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg