Har ikke så mye å skrive om, annet en min dag slik den har vært.

 

 

 

 

 

Har ikke en så veldig spennende hverdag og kan ikke skrive om alt som skjer i min hverdag, prøver jeg å fortelle at jeg ikke har det så greit med min økonomi så er det noen som mener at jeg tigger så det skal jeg la være å skrive om selv om det gjennomsyrer mitt liv at jeg har dårlig råd.

 

Er mye jeg ikke skriver om på bloggen for det blir jo plukket fra hverandre og satt sammen slik at jeg framstår feil, det er noe jeg ikke får gjort noe med så det får jeg bare tåle at noen må plukke fra hverandre og sette det sammen som en vill det er hens sak.

 

Jeg er bare ett menneske med feil og mangler og dem som ikke har feil og mangler dem tror jeg ikke finnes selv om man tror det selv, jeg skal i allefall være den første til å innrømme at jeg har mange feil og mangler for det er nemlig menneskelig å ha det.

 

Alle kan gjøre feil ja mange feil i løpet av livet å jeg skal være den som innrømmer at jeg har gjort mange, og det er det mange andre som gjør også for vi er da mennesker og ikke maskiner.

 

Dagen min i dag har vært som den pleier er for det meste alene men det er vel min egen feil, har jo gått mine turer og vært på kaffe besøk hos venninnen min i dag også og var i butikken for henne som jeg pleier å gjøre.

 

Nå skal jeg bare lage meg litt middag blir ikke noe spennende men jeg skal lage meg en pytt i panne av rester fra i går og mandag, må bruke opp alt av rester for jeg rett og slett hater å kaste mat og har heller ikke råd til å kaste mat er dyrt å leve så det blir lite mat avfall her i huset er jo også mer miljøvennlig å ikke kaste mat da.

 

 

Så skal jeg sette meg ned å male litt og så er det tv titting og der var den kvelden flydd i fra meg, men det er jo ikke så farlig når jeg legger meg eller står opp igjen dagen etterpå ingen blir forsømt om jeg ikke står opp før klokken 10.00 på dagen da.

 

Nei nå må jeg avslutte her så jeg ikke skriver meg selv så langt ut på vidda som det er mulig å komme, for da skriver jeg meg helt bort og det er ingen vits i for da blir det bare rot og surr.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

7 kommentarer
    1. Skriv om det du vil, for dette er din blogg og dine tanker ❤❤❤ Bloggen er ditt fristed, og vi som leser bloggen din leser den fordi vi liker å lese om hverdagslige ting som vi kjenner oss igjen i.

      Kjempefint bilde du har tatt 😊

      Ønsker deg en kjempefin onsdagsettermiddag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Jeg skal fortsette som jeg pleier men være litt mer forsiktig med hva jeg skriver, ja det er mitt fristed og det er så godt å kunne skrive om det som skjer i hverdagen og noen ting jeg brenner for selv om det ikke er så mye.

        Det var midt i blinken og lysforholdene var bra for å få den effekten som jeg ville ha av fossen.

        Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Er lov å skrive om hva man vil i sin blogg. Det er ikke greit at det er mange som sliter med ogg få endene til å møtes her i Norge. Når vi som er ufør og får minstesats så er det jaggu ikke mye å rutte med. Jeg betrakter ikke som tigging når du skriver om din økonomi. Som sagt var det verkstedet sin feil slik at bilen døde i går, men det er nå i orden og regningen sendt dit til det verkstedet som gjorde servicen. Alt er i orden nå heldigvis. Nettopp spist lutefisk, var en porsjon i frysa. Lutefiskkrydderet jeg kjøpte hos kokken var knallgod og fisken var helt fortreffelig. Gleder meg til Farrmen og han Geir er en artig skrue. Nyt kvelden, klem til deg fra meg.

      1. Jeg skal fortsette som jeg har gjort men jeg må være litt forsiktig med hva jeg skriver og ikke, nei det er ikke enkelt med akkurat det nav setter som livsopphold og det er faktisk ikke mye. Er jo noen som mener det er tigging bevist eller ubevist skrev denne personen i en kommentar.

        Jammen godt at det ble ordnet igjen og regningen ble sendt til det verkstedet som gjennomførte servicen.

        Lutfisk har jeg hatt ett uheldig opplevelse med, jeg har hørt at krydderet hans er kjempegodt. Er jo noe dyrt det krydderet tar jo halve matbudsjettet mitt, så det blir ikke aktuelt for meg.

        Ja han Kåre og han Gunnar er to festlige typer, og så ble Grethe førstekjempe.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og natt.

        Klem fra meg til deg.

    3. Hei! Det var først i dag, da jeg så bilde fra Nybrua at jeg skjønte at du er fra Kongsberg 🥰 Der er jeg født og vokst opp. Flyttet derfra da jeg var 19 år. Håper dagen di har vært bra! Vi får tenke på det som er bra og ikke bry oss om feil. Det er livet for kort til 🌻

      1. Ja jeg er fra den fine byen Kongsberg, jeg elsker dette stedet jeg ble født her men min far var i forsvaret så vi har bodd mange steder i Norge.

        Jeg prøver å se bare det som er bra men jeg har dager som jeg ikke ser noe annet av det er bra. Ja livet er for kort.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg