Har ikke kjent ett regndrypp en gang i dag, jaja enda det var meldt.

 

 

 

 

Ikke  ett drypp med regn i dag selv om det var meldt men det har vært mer overskyet hele dagen, men nå så er det sol med masse fine små skyer men ikke så varmt som det var i går for da hadde jeg 35 grader på verandaen. Husk det jeg skriver nå det var i går og den temperatur føleren er i sola fra klokken 12.00 til 22.00 og dette var klokken 22.05 da det målet 35 grader.

 

Så det var godt med en pause fra varmen og i går var det faktisk så lummert så en skulle tro at det ble torden vær, men den gang ei det var ikke ett lyn eller ett tordenskrall.

 

Da jeg våknet i dag var det faktisk ikke mer en 13 grader og det blåste noe så inn i hesteræva, klokken 18.00 i dag så dukket solen opp og det så slik ut på himmelen som det er nå og nå er det 33 grader ute på verandaen godt at det ikke er mer enn 26 grader inne da for da er det litt mer holdbart å være inne.

 

Jeg får si som halvsøsteren min sa til sin venninne for hun forsto ikke at hennes far måtte juge sånn på tv, ja hennes venninnes far var værmelder på tv.

 

Lag dere en kjempefin kveld å ja det er jo fredag så lag dere en kjempefin fredagskveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg