Har ikke hatt verken strøm eller nett lenge, så da benyttet jeg dagen til å gå tur.

 

 

Jeg veit at jeg ikke har hatt en tanke på bloggen før nå, for her var det først strømbrudd og så hadde vi ikke nett da strømmen kom tilbake. Så da benyttet jeg dagen til å gå tur hadde på meg skritt telleren, det ble 17775 skritt i dag det syntes jeg er bra da. Har sittet i parken i byen vår og tittet på fossen, det syntes jeg er så fint den var ikke så hissig som den var for noen dager siden.

 

Nå sitter jeg å venter på at fotballen skal starte, de norske guttene skal ha første VM kvalifiserings kamp i kveld det blir spennende det da.

 

Til uken starter påskeferien her i byen, jeg gleder meg ikke akkurat men man kommer seg igjennom den også. Blir bare en helg på fem dager litt lang men det går, er jo vant til å sitte her alene, jeg skal ikke ha noen for for påske mat  bare vanlig hverdagsmat annet har jeg ikke råd til. Jeg skal lage min egen påske å den skal gå ut på å gå mange lange turer, det er god trening det da ett skritt nærmere drømmen min sier ikke noe mer enn det nå for da blir det ikke noen hemmelighet lenger.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

 

10 kommentarer
    1. Du er sprek! Da har du gått noen km.
      Jeg liker også å gå, det er deilig å få rørt litt på seg og løst opp stive muskler. Og hjernen tenker bedre. Når man er blitt vant med å gå så blir man jo nærmest hekta på det. Jeg husker et år hvor jeg gikk en time hver bidige dag fra vår til vinteren kom. Hvis det var en dag jeg ikke gikk føltes den nesten som dagen var ødelagt. Dessverre kom vinteren i oktober med blankis, og slik ble resten av vinteren også. Broddebruk er ikke særlig fotvennlig i ukevis, så den gode formen dabbet av etter hvert. Det ble ikke fullt så lett å komme seg i gang igjen når vinteren var over. 😊 Dørstokken kan være utrolig høy noen ganger. 😊

      Tusen takk for klemmen du sendte meg i går! Det gledet meg. 🌺 God klem fra meg også.

      1. Ja det ble nesten 8 kilometer, å det er så deilig og komme seg ut på tur daglig. Jeg har alltid vært glad i å gå tur, må bare ut for da får en jo trent ute og som du skriver får hjernen over på andre tanker.

        For meg så er det samme om det er vinter eller en fin sommerdag, ut må jeg ja dørstokken kan være veldig høy noen ganger men da må jeg bestige den og komme meg ut.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. God morgen. Skal si du er sprek som går så mange skritt i løpet av en dag. Imponert! Fotballkampen så jeg delvis på, og moro at Norge vant. En ny kamp lørdag. Tv blir nok slått på da.

      I går regna det noe all deles, og i dag snør det. Litt av et vær. Ikke noe og gjøre med det.

      Klem til deg fra meg.

      1. Jeg må bare ut på tur jeg, har vært ute i dag også men i dag ble det bare 15400 skritt.

        Ja det var en kjempefin fotball kamp, veldig moro at Norge vant blir nok verre på lørdag for da skal de møte Tyrkia de er sterkere enn det laget de møte i går.

        Syns synd i dere som har ett slikt dritt vær, men som du skriver så får vi ikke gjort noe med været. Her har vi hatt fint vær litt mer vind og grått i dag ellers bare bra.

        Klem fra meg til deg.

    3. Jøss, så flink du er til å gå tur! Jeg blir helt imponert🙂👍
      Jeg har visst gått bare 1 tur denne uka, men idag skal jeg på trening hos fysioterapeuten.
      Ønsker deg en fin dag🙂

      1. Takk for det ja men en god tur denne uken ja da har du vært ute og gått den turen, vær stolt av det du det syntes jeg du skal være.

        Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Det var utrolig mange skritt. Imponert. Jeg er glad hvis jeg greier 8000 på en dag.
      Synes du burde kunne unne litt god mat til påske en av dagene i hvertfall.
      Ha en fin dag.

      1. Takk jeg syntes du også er sprek som går hele 8000 skritt på en dag.

        Nei her er det bare noen dager fri, nei da blir det som en helt vanlig uke så da holder jeg meg innafor budsjettet mitt har ikke nok til å unne meg noe ekstra god mat en dag i påsken for da er det ikke nok til å komme meg igjennom uken etter.

        Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg