Har ikke hatt så mye å skrive om i dag.

 

 

 

I dag så har jeg ikke hatt så mye å skrive om som jeg ønsket jeg skulle ha hatt, men slik ble det ikke i dag selv om jeg ønsket men slik er det noen dager. Har sikkert hatt mye jeg kunne skrive om men jeg tror ikke det hadde blitt tatt så godt imot av enkelte, så derfor har jeg heller ikke skrevet noe om det i dag. Jeg går ikke inn på det nå for det blir for dumt, jeg skal klare dette selv uansett hvor vanskelig det kommer til å bli.

 

 

Var hos psykologen min i dag dro til Drammen og rett hjem når jeg var ferdig hos ham var hjemme igjen klokken 18.00 i dag, ble en ettermiddags time hos ha så jeg dro fort hjem igjen. Har ikke gråt så mye som jeg har gjort i dag man må ha det veldig vondt og i kjelleren før man klarer og komme seg opp igjen, sånn er det bare og kommer alltid til å være slik for å si det på en annen måte.  Nei jeg skulle ikke skrive noe om det men dette er det som dere får vite om den saken, å det er ikke min skyld at jeg ble psykisk syk selv om noen tror det.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
    1. Leit at du har det vanskelig..Føler med deg. Var sikkert litt godt å få ut dritten hos psykologen👊🏻Synes du er flink jeg, er på tur hver dag, prinsippfas, strukturert. Du handler kl 7, hver mandag💪Handler for venninna di nesten hver dag, stiller opp. Du drar på cafè, du tilogmed fisker. Og du er kreativ, samler flasker og sparer der du kan..Og du skriver blogg hver dag, deler hverdagslivet tanker og følelser..
      Keep up the good work😄

      1. Vondt er det at ting kan være vanskelig, ja det var godt og få ut dritten hos psykologen for da er det jo plass til mer.

        Ja hadde det ikke vært for mine faste turer og strukturen hadde jeg nok ikke klart meg, for det er det som holder hverdagen sammen.

        Jeg må ut for å uke handle hver mandag morgen, for slik klatte handling blir veldig dyrt.

        Takk for en god og varmende kommentar du skulle bare vist hva den betydde for meg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

      1. Takk for at du gjør det, jeg er innom bloggen din hver dag men er ikke den flinkeste til å legge igjen spor etter meg som en kommentar. Skal bli flinkere til det.

        Ønsker deg en fin kveld og en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Du står på hver eneste dag og det står det respekt av. Psykisk syk kan hvem som helst bli, og det er slett ikke din skyld at du ble det. Veldig bra at man får ut dritten og sist men ikke minst får det litt bedre etterpå. Du står jo på hver eneste dag og gjør så godt du kan.

      Kom hjem i går, etter to fine dager i vogna. Stille og fredelig. Ikke noe mas. Nå venter en bytur og optiker. Håper dagen blir bedre i dag. Klem til deg fra meg.

      1. Må jo gjøre det beste ut av dagen selv om det kan være veldig tungt. Ja alle kan bli psykisk syk.

        Så fint å høre at du har hatt noen fine og rolige dager i vogna.

        Dagen har vært fin den.

        Ønsker deg en riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Jeg er også innom bloggen din hver dag og leser. Synes du er enestående til å få noe positivt ut av dagene selv om jeg forstår det kan være tungt også. Ønsker deg alt mulig godt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg