Har ikke gjort stort i dag men litt ble det jo.

 

 

 

Sto opp til vanlig tid ikke så tidlig som i går men tidlig nok klokken var 09.00 da jeg kom meg opp av senga, så var det en rask dusj og få på meg fillene så var frokosten ferdig på en to tre ble ett knekkebrød med ost og en kopp kaffe. Så gikk jeg ut på verandaen og satte meg i sola med en kopp kaffe og en røyk, ja du leste riktig jeg tok meg en røyk for å kose meg en liten stund før jeg gikk meg en liten tur.

 

Da ringte venninnen min for hun trengte noe i butikken, å ønsket seg litt selskap så det ble en kaffekopp og en røyk og masse skravling. Så gikk jeg opp i butikken for henne og fikk handlet inn det hun trengte, da jeg kom ned igjen til henne så gikk jeg for å stemme på storsenteret hvor de har satt opp ett valglokale som du kan forhåndsstemme. De har aldri hatt ett stemmelokale på handle senteret her i byen før, jeg syntes det var ett veldig fint tilbud det var stor plass og ikke så mange som var der da jeg kom for å avgi min stemme.

 

Så gikk jeg hjem og på vei hjem så gikk jeg en omvei og fant faktisk veldig mye tomflasker som kommer godt med nå, sånn er det noen ganger er sikker slik for mange om dagen så jeg skal ikke klage på min økonomi nå for da er det vel noen som blir rykende forbanna men det får de bare bli jeg klarer meg.

 

Sitter nå å glor på flimrekassa som vanlig men det blir ikke så veldig mye lengere nå, for nå er det sene kvelden så jeg kanskje klarer å komme meg opp i morgen tidlig også.

 

Så tiden er nok snart inne til å krype til sengs og få lukket øynene og falle i dyp søvn, er jo lov og ønske seg det selv om smertene mine setter en stopper for det lurer på om det er regnfulle dager i anmarsj håper ikke det men kroppen min varsler det men ikke værmeldingen.

 

Så med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. At du og andre kan kose seg med kaffe og en røyk etter frokost har andre ikke noe med. Kos deg du. Merker også smerter i kroppen når det blir værforandringer det slår aldri feil. Nyter frokost og jeg sitter innendørs. Havregrøt er god frokost som holder lenge på metthetsfølelsen. Så bra at du stemma i går! Kom på at når jeg skal på synstesten er det i sentrum og jeg kan gå på Rådhuset å stemme etterpå. Ha en fin dag. Klem til deg fra meg.

      1. Ja men det er faktisk noen som må kritisere det også, men jeg koste meg med det.

        Ja vær melding i hele kroppen ikke godt, men i dag slo den feil faktisk har strålende sol har vært noen torden skrall men ikke mer enn det var langt unna her.

        Grøt det har jeg ikke spist siden jeg var liten, syntes ikke noe om det sønnene mine elsker det. Ja det var godt å få den stemmingen ferdig, nå trenger jeg ikke tenke på det før til neste gang.

        Ja det kan du jo gjøre så er du ferdig med det du også.

        Dagen i dag har vært veldig fin til nå.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg