Har ikke gjort stort i dag, men det viktigste er gjort.

 

 

 

Jeg har ikke gjort så veldig mye i dag, fikk gjort det viktigste og det var og få handlet inn det jeg skulle ha. Det var jammen  meg mye til halv pris i dag og det var bra for da ble ikke så mye av uke budsjettet brukt, det ble jo over 150 kroner igjen som jeg kan bruke hvis det går på stumpende løs inn mot helgen.

 

Jeg ble litt revet med så jeg gikk en tur på bingo med det som jeg hadde igjen fra jul og nyttårs ukene, satte dem inn og bestilte kun til to spill og vant over 4400 kroner så det var jo ikke en dum tur har ikke gjort det på flere uker nå. Er ikke ofte jeg bruker penger på spill men i dag så fikk jeg det for meg at jeg ville prøve og det var ikke dumt 75 kroner ble jo 4475 kroner så det ble gevinst, og nå skal jeg ikke ditt på noen uker igjen skal jo hente ut gevinsten i morgen men så pauser jeg en lang stund.

 

Har jo også gått de turene jeg skal med lille gullgutten min Elvis da, for min dårlige form skal ikke gå utover han uansett om det er fysisk eller psykisk form sånn er det bare.

 

Nå sitter jeg og venter på at Sophie Elises verden starter klokken 22.30 på tv2 livsstil, blir jo spennende og se hva hun tar oss med på i denne sesongen noe veit vi jo fra før men det er jo moro og se hva som har skjedd i hennes liv utenom det hun skriv i bloggen sin. Og nå videre så får vi jo ikke lese så mye av det hun gjør for hun har jo sluttet og blogge.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg