Har ikke gjort stort i dag, jo jeg har skrevet handleliste til i morgen.

 

 

 

Godkveld alle nå er det bare natten igjen så kan jeg handle inn det jeg trenger for neste uke, er ikke mye jeg mangler så det er langt under halvparten av ukes matbudsjettet som går med til å handle inn det jeg trenger. Jeg har regnet ut at det blir 90 kroner jeg skal ut med på mat i morgen  så da er det 210 kroner igjen hvis jeg mangler noe i løpet av uken, så jeg er godt innafor ut fra min mening.

 

Det er den største jobben jeg har gjort til nå, nå blir det ikke gjort annet enn å se på tv har sett på håndball jentene i dag også å de vant som alltid.

 

I dag blir det ikke mye farmen for jeg skal se på fotballkampen mellom Rosenborg og Odd tror jeg det er, må jo se på Rosenborg som er mitt favoritt lag her i Norge. Det er ett lag jeg skulle ønske jeg kunne sett på på deres hjemmebane Lerkendal, så da har jeg enda ett sparemål har mange så her må jeg stå på med sparing.

 

Men nå er det jo en god stund til man kan komme inn på stadion for å se kamper, i alle fall for oss som ikke har sesongkort for det er jo ikke lov å ha mer enn to hundre personer inne på stadion per kamp.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Sett på Bodø Glimt /Sandefjord.
      De vant som forventet.
      Heier selvfølgelig på Glimt.
      Lurt å handle 1 gang i uka.

      God natt.

      Klem

      1. Kjempebra at Glimt vant i dag også det gjorde Rosenborg også.

        Ja jeg handler stort sett en gang i uken, har hendt seg to men da har det skjedd en glipp at jeg har kjøpt inn for lite.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ønsker deg en fin dag også, været er helt ok ser solen her så lenge det varer.

        Handlingen er jeg ferdig med liker å være tidlig ferdig med det.

        Kjempe klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg