Har ikke gjort stort i dag.

Reklame | Bubbleroom.

 

 

 

 

I dag har det vært en kjølig og regn tung dag, men utpå ettermiddagen så klart faktisk solen å bryte igjennom skyene da våget jeg meg ut en tur for jeg måtte handle litt til var noe jeg glemte i går. Ellers så har jeg gjort minst mulig, har kost meg på sofaen mest mulig i dag bare sånn at jeg skulle holde ut til farmen i dag som starte etter klokken 22.00 en gang på tv2.  For nå starter det en fotballkamp som jeg vil se, det er Molde mot Ferencvaros spennende og se på de to også får da heie på Molde er ikke ofte det da.

 

Skal se en del på tv i kveld er ikke så mye annet å gjøre det, så da er det bare å kose seg.

 

Nå skal jeg lage til meg ett par brødskiver må jo ha litt mat er nå en lang stund siden jeg spiste middag, den spiste jeg klokken 15.00 i dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

SELECTED FEMME//Happy Holly//BUBBLEROOM

2 kommentarer
    1. God kveld! Du får kose deg…Klikket på alt jeg! Ble litt uvel i dag jeg av dette regnet og mørket på dagen i dag…Får håpe været er fint i morgen. Det ble fint her på ettermiddag og kveld…God klem og kos deg med TV og sånn…

      1. det skal jeg gjøre, takk for klikkene.

        Uff da det var jo ikke bra at du ble uvel av været, håper både du og været blir bedre i morgen.

        Men det ble jo fint i ettermiddag både her og hos deg, her ser vi månen og den er full stor og rund her.

        Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld og natt.

        Kjempe klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg